NASZA KADRA
Renata Szałkiewicz
dyrektor przedszkola ds. pedagogicznych, nauczyciel dyplomowany
Ukończyła:
- Studium Nauczycielskie Nr 1 w Warszawie -kierunek – wychowanie przedszkolne,
- Uniwersytet Warszawski, studia wyższe magisterskie, kierunek – pedagogika ogólna, specjalizacja – animacja społeczno-kulturalna
- Studia Podyplomowe IBE w zakresie terapii pedagogicznej
- Kurs Kwalifikacyjny dla Oświatowej Kadry Kierowniczej w zakresie organizacji i zarządzania oświatą Centrum Doskonalenia Nauczycieli „Perfect”
Kursy i szkolenia:
- Mobilna Rekreacja Muzyczna (uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi i szkoleń dla nauczycieli)
- Kurs kierowników placówek wypoczynku
- Warsztaty – papieroplastyka w kształceniu zintegrowanym
- Uprawnienia do prowadzenia reedukacji z j. polskiego i matematyki, na wszystkich poziomach edukacyjnych
- Uprawnienia do pracy metodą 18 Struktur Wyrazowych
- Kurs i warsztaty programu Przedszkolaki Krok II
- Kurs – Praca z Dzieckiem z Zespołem Nadpobudliwości Psychoruchowej
- Kurs – Budowanie poczucia własnej wartości, jako metoda pracy z dzieckiem
- Warsztaty metody Marshalla B. Rosenberga „Porozumienie bez przemocy”
- Szkolenie z zakresu pracy z dziećmi słabo widzącymi oraz tyfloinformatyki.
Doświadczenie zawodowe:
- 14 lat pracy jako nauczyciel w przedszkolu
- 7 lat pracy w zespole szkół integracyjnych jako pedagog wspierający, nauczyciel nauczania zintegrowanego, pedagog szkolny, pedagog terapeuta
- 15 lat pracy jako kierownik kolonii organizowanych przez Biuro Turystyki Dziecięcej i Młodzieżowej „BeTeDiM”
Ewelina Ciemior
nauczyciel – wychowawca
często trudna i wymaga osobistego zaangażowania, co z kolei uczy nas nie tylko pokory lecz głównie uczy nas , jak żyć dla innych, stając się wzorem.” Dlatego właśnie, praca jest dla niej misją, którą pełni najlepiej jak potrafi. Pomagają jej w tym córki Amelia i Milena, pokazując jak szczera rozmowa, dotyk, przytulenie, czy nawet milczenie w objęciach na nowo budują wieże, które tak często burzą się w ciągu dnia…wznoszenie ich jest tak piękne, jak piękne, ciepłe, dobre i niczym niezmącone jest serce dziecka…nie zamieniłaby tej Misji, na żadną inną.
Dominika Kuchowicz
nauczyciel wychowawca
Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne prowadzi z dużym entuzjazmem, zaciekawieniem.
Prowadzi także, zajęcia matematyczno-sportowe, kierując się ideą pani Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, że najlepszym sposobem poznawania matematyki są osobiste doświadczenia dziecka.
Ukończyła:
- Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie – kierunek: pedagogika resocjalizacyjna oraz pedagogika osób niepełnosprawnych
- Pedagogium – Wyższą Szkołę Nauk Społecznych w Warszawie – kierunek: wychowanie przedszkolne i terapia pedagogiczna
Duncan Stackonis
nauczyciel języka angielskiego
I am from Sidney, Ohio, U.S., and I have traveled through the continental United States for three years while working in Yellowstone National Park. I have been in Poland for nearly 5 years, teaching English to students of all ages, but teaching children has been by far the most enjoyable and eye opening for me. I’ve been teaching in preschools for 3 years, and as an uncle to 3 nieces and 1 nephew back in the States, so being around children in their age group helps to make me feel more at home.|
My hobbies include playing guitar and American football, as well as learning new languages. I fell in love with Polish culture after meeting Poles in Yellowstone, and fell in love with Warsaw shortly after arriving. I hope to stay in Poland for the rest of my life, and I take great pride in living here
Alicja Wiśnicka
psycholog terapeuta
Posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć TUS dla dzieci i młodzieży. Swoje doświadczenie i wiedzę początkowo zdobywała pracując w poradni psychologiczno-pedagogicznej „My Future”. Aktualnie udoskonala swoje umiejętności pracując w Centrum Terapii Autyzmu „Sotis”. Brała również udział jako wolontariuszka w licznych charytatywnych akcjach organizowanych na rzecz wspierania zdrowia psychicznego.
Magister psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, na module psychoterapii. Ukończyła również studia podyplomowe psychologia sądowa na WSB-NLU. Nieustannie rozwija swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w różnych kursach, treningach i/lub szkoleniach zawodowych. Posiada również uprawnienia diagnostyczne Skala Inteligencji Stanford-Binet 5. Uzyskała certyfikat VCC na stanowisku asystenta psychoseksuologa.
Katarzyna Troszyn
nauczyciel wspomagający, kinezjolog-terapeuta
Agnieszka Krzaczkowska
Agnieszka Krzaczkowska
Magister fizjoterapii. Absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Terapeuta integracji sensorycznej II stopnia. Doświadczenie zdobywała pracując w ośrodkach dla dzieci z niepełnosprawnościami w Polsce oraz w Niemczech. Prywatnie mama dwójki dzieci. Uśmiechnięta, wrażliwa i pełna energii. Praca z dziećmi sprawia jej radość, którą chce dzielić ze swoimi małymi podopiecznymi.
Ewa Rybarczyk
nauczyciel rytmiki, muzyk instrumentalista – altowiolista, magister sztuki, muzykoterapeuta, nauczyciel mianowany
Wykształcenie
- wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; Akademia Muzyczna im. F. Chopina w Warszawie, Wydział Instrumentalny, sekcja altówki
- Studia Podyplomowe w zakresie muzykoterapii. Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego we Wrocławiu
- Kurs przygotowania pedagogicznego – Akademia Muzyczna im. F. chopina w Warszawie
- Kurs przygotowania z zakresu oligofrenopedagogiki – Ośrodek Szkoleń dla Nauczycieli „MEJ”- Szkolenie z „Profilaktyki i terapii muzycznej w pracy z dziećmi i młodzieżą” – Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” Zakład Psychologii Klinicznej Warszawa
Katarzyna Żurawska
nauczycielka tańca
Swoją przygodę z tańcem zaczęła, kiedy miała 4 latka i bardzo dobrze pamięta, jak prosiła mamę, żeby zapisała ją na zajęcia taneczne. Miała dużo szczęścia, że mama spełniła jej prośbę i przez następne lata życia woziła ją na każdy trening, czekała na nią, zawsze wspierała, nawet gdy ogarniały ją wątpliwości, czy da radę. Poświęcenie mamy sprawiło, że została jedną z czołowych tancerek Polski w tańcu towarzyskim. W samych Mistrzostwach Polski startowała przynajmniej 16 razy i zawsze plasowała się w pierwszej dwunastce, a w 2010 zajęła trzecie miejsce na Mistrzostwach Polski par zawodowych w tańcu towarzyskim w stylu latynoamerykańskim. Miała szczęście, że w tamtych trudnych czasach udało jej się robić coś, co nie było tak łatwo dostępne jak teraz i było wyjątkowe wśród jej rówieśników.